Valódi érték munkavállalói számára

Hatékony eszköz az elégedettségnöveléshez

Mi ez pontosan?

Kedvezmények a legnagyobb cégektől
- Az Y generációs HR marketing eszköz

A mai viszonyok között, amikor a munkaerőpiacon éles verseny folyik, kulcsfontosságú, hogy egy cég megtudja-e adni munkavállalóinak azt a többletet, ami a béren kívül szükséges egy munkahely pozitív megítéléséhez.

Egyedi arculatú kártya

A kártya arculata szabadon alakítható a vállalkozás látványelemeihez, így a kedvezmények egyedi megjelenéssel is igénybe vehetők.

Kedvezmények

A cég saját arculatával ellátott vagy logózott kártyájával országszerte kedvezmények vehetők igénybe, ami a vállalat kitűntetett szerepét jelzi és kézzelfoghatóvá teszi a munkavállalói közösség értékét.

Nagynevű cégek

A vállalkozás presztízse a munkaerőpiacon nagyobb hangsúlyt kap azáltal, hogy multinacionális vállalatok, nagynevű magyar cégek és több száz kisvállalkozás támogatását élvezi a kedvezmények által.

Employer Branding

Employer Branding

A munkahely felé történő elköteleződés növelése ma már elengedhetetlen eszköze a munkaerő megtartásának. A széleskörű kedvezményeket nyújtó munkahelyi kártyában minden munkavállaló megtalálja a számára érdekes és értékes lehetőségeket, ezért kiváló eszköz, hogy kifejezze a cég megbecsülését és növelje a munkavállalók elégedettségérzését.

A kedvezmények mellett további előnyöket is jelent a saját kártya kibocsátása:

Presztízsnövelés

Presztízsnövelés

Az kiemelt elfogadóhelyek és az innovatív juttatás egyaránt növelik a vállalkozás presztízsét a munkaerőpiacon.

Motiváció

Motiváció

A meglévő munkavállalók körében jelentős motivációs erőt képvisel egy olyan plusz szolgáltatás a munkáltató részéről, amellyel egy országos kiterjedésű rendszer részévé válik.

Aktivitás növelés

Elkötelezettség növelés

A vállalkozás iránti elköteleződés kulcsfontosságú a munkaerőpiaci versenyben. Ennek kiváló eszköze a kártya, amely mindig jelen van a vásárlások alkalmával.

Y generációs innováció

A munkavállalóinak biztosított MAKASZ kártya Y generációs employer branding eszköz, amivel a fiatalabb munkavállalók elkötelezettsége is növelhető.

Emellett a cég identitása pozitívabb megítélés alá kerül a munkaerőpiacon, mivel hatékony HR marketing eszközként segít kommunikálni a szervezet presztízsét.

Valódi marketing innováció

Mit nyújt a kártya a munkavállalóknak?

Összetartozás

Összetartozás

A közösség tagjai közötti kapcsolat megerősítése a közösségépítés egyik legfontosabb pillére. Erősítse az összetartozás érzését a kártyával, ami a hétköznapjaik részévé válhat és minden nap kellemes élményt nyújt számukra.

Közösség

Közösség

Elérheti, hogy munkavállalói egy valódi közösség tagjainak érezzék magukat, ezáltal jelentősebb érzelmi kötődést alakíthat ki vállalkozása felé.

Elismerés

Elismerés

Az elvégzett munka elismerése a munkavállalók megtartásának egyik legfontosabb eszköze. Dolgozói kártyája kedvezményeivel kifejezheti munkavállalói számára, hogy az általuk elvégzett munkát értékesnek tartja.

Hogyan juthat hozzá?

A munkavállalók száma, illetve az egyedi igények alapján igyekszünk megtalálni a megoldást, amellyel leginkább támogatni tudjuk kártyával kapcsolatos céljai megvalósítását.
(Az árajánlat ingyenes és nem jár kötelezettséggel.)

Árajánlat

Kizárólag probléma esetén, kapcsolatfelvételre használjuk.