Irodavezetőt keresünk 6 órás munkaidőben!

Cégünk a MAKASZ Kft. 15 éve működő, stabil háttérrel rendelkező vállalkozás, a kedvezménykártya programok egyik meghatározó szereplője.

Budapesti, XIX. kerületi irodánkba keressük azt a kollegát, aki leveszi vállunkról az iroda adminisztratív terheit. Ha fontos, hogy jól érezd magad egy munkahelyen, szereted a változatos munkát, lendületes, fiatalos hangulatot, nem vágysz a multik világába, akkor nálunk a helyed.

Napi szintű feladatok

  • szerződések és számlák, dokumentumok nyilvántartása, nyomon követése és rendszerezése
  • kártyagyártási folyamatok menedzselése és intézése
  • kapcsolattartás az elfogadóhelyekkel, partnerszervezetekkel, nyomdákkal
  • átlátható rendszer vezetése, nyilvántartása
  • havi pénzügyi elszámolások elkészítése
  • ügyvezető munkájának támogatása

Elvárásaink

  • magabiztos számítógépes ismeret, excel, PP és word napi színtű használata
  • flexibilitás
  • nagyfokú precizitás
  • önálló munkavégzés
  • praktikus és logikus gondolkodás
  • hatékonyság
  • multitasking
  • szervezőkészség
  • jó kommunikációs készség szóban és írásban

Amit kínálunk

  • 6 órás munkaidő
  • nyugodt, kulturált munkakörnyezet
  • segítőkész csapat
  • folyamatos tanulási és fejlődési lehetőség

Előny

  • hasonló területen szerzett tapasztalat
  • angol nyelvtudás
  • felsőfokú végzettség

Jelentkezés

Amennyiben hirdetésünk felkeltette az érdeklődésedet, szeretnél a kedvezménykártyák világában dolgozni és úgy gondolod, hogy az általunk leírtak megfelelnek a munkahellyel kapcsolatos elvárásaidnak, akkor ne habozz! Küldd el , fényképes önéletrajzodat, motivációs leveledet az e-mail címre!

Hamarosan keresni fogunk egy személyes találkozóra!

Jelentkezési határidő:
az állás betöltéséig, de legkésőbb 2020. február 15-ig.